Podatki o podjetju:
Splošni pogoji spletne trgovine www.stop-plesen.si, v lasti podjetja Natura Tim d.o.o.., so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) (http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?urlid=200498&stevilka=4288 ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) (https://www.uradni-list.si/1/content?id=82668) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1) (https://www.uradni-list.si/1/content?id=111442) .
Podatki o podjetju:Natura Tim d.o.o. Dunajska 1561000 Ljubljana
Matična številka: 6376606000ID za DDV: SI37516949Davčni zavezanec.TRR: SI563300 0000 5994 203 (Addico Bank)Št. Vpisa v sodni register: 2013/19910
Telefon: 041 612 794Email: info@stop-plesen.siKupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Dostopnost informacij
- podatki o identiteti Trgovca (firma in sedež družbe, matična in davčna številka, register in številka vpisa v register);
- kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s Trgovcem (naslov elektronske pošte, telefon ipd.);
- informacije o bistvenih značilnostih izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine, vključno z morebitnimi poprodajnimi storitvami;
- informacije o dostopnosti izdelkov oz. storitev iz ponudbe spletne trgovine;
- informacije o cenah izdelkov;
- način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem rok dostave;
- informacije o možnih načinih plačila;
- podatki o časovni veljavnosti ponudbe iz spletne trgovine;
- informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop;
- informacije o možnih načinih vračila izdelkov;
- informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi Trgovca za stike z uporabniki.
Cene
Vse cene so izražene v evrih (€) in vključujejo DDV. Veljajo od julija 2012 do preklica. Prikazane cene na spletni strani www.stop-plesen.si se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.
Naročanje blaga
Blago naročite na spletni strani www.stop-plesen.si, prek elektronske pošte ali telefonskega naročila. Telefonska naročila je potrebno obvezno še potrditi preko elektronske pošte na naš e-mail naslov: info@stop-plesen.si
Navadno vam pošljemo paket z odkupnino, če pa želite plačati paket prek spletne banke, pa v naročilnici izberete opcijo Plačilo po predračunu. Plačilo na TRR podjetja je mogoče samo vnaprej kot predplačilo. Čim bo znesek nakazan in viden na računu, vam paket pošljemo na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.
Kupec prejme sms obvestilo, ko blago odpremimo. Po tem obvestilu je običajno potrebno dan ali dva, da DPD Slovenija d.o.o. blago tudi dostavi na navedeni naslov ob naročilu.
V primeru, da morda želite naročiti blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o tem posebej obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
Dostava
Stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Večino prejetih naročil skušamo odpremiti še isti dan, razen sobote, nedelje in praznikov.
Naročeno blago je lahko poslano kot odkupna pošiljka in je do končnega plačila last pošiljatelja. V primeru, da naročenih artiklov ni na zalogi, jih bomo dostavili v roku 10 delovnih dni. V primeru daljšega dostavnega roka, vas bomo kontaktirali preko vaših posredovanih kontaktnih podatkov in se dogovorili o možnosti dostave.
Dostavo na območju Slovenije izvajamo v sodelovanju z DPD d.o.o. Običajno je med delovniki naročeno blago na naslovu prejemnika naslednji dan ali v dveh dneh od odpreme blaga. (Primer: če danes odpremimo blago, ga DPD Slovenija predvidoma dostavi že jutri, v nekaterih primerih pojutrišnjem). Naše dosedanje izkušnje so, da od dneva, ko kupec pri nas naroči blago pa do dneva, ko blago dejansko prejme, mineta dva delovna dneva. V času praznikov in med vikendi se rok dobave zaradi njih ustrezno podaljša.
V primeru, da vas v času dostave ni doma, vas DPD kontaktira, da se dogovorite o prevzemu blaga.
Dostavo na območju držav EU izvajamo v sodelovanju z dostavno službo GLS.
Stoški dostave
Stroški pakiranja in dostave znašajo 4€, če pa naročite katera koli 2 izdelka oz. izdelek Powersept Super Stop Plesen 5L, pa so stroški dostave za vas brezplačni. Ti pogoji o stroških dostave ter stroških pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.
Za višino provizije pri plačilu po predračunu, se pozanimajte pri banki ali pošti, preko katere izvajate plačilo.
Če kupec paket preusmeri na dostavna mesta Petrola, Petrol dodatno zaračuna 35 centov za obdelavo paketa in 80 centov za paket z odkupom.
Stroški pakiranja in dostave v države EU so fiksni in znašajo 7€ na paket.
Prevzem
Ko je naročeno blago nared za dostavo, vas o tem obvestimo preko elektronske pošte in/ali preko SMS sporočila. Prevzem je na osnovi identifikacijskega dokumenta osebe, katere podatki (ime in priimek) so bili navedeni kot prejemnik ob oddaji zahtevka za dostavo.
Plačila
Naročene izdelke lahko plačate po povzetju ali preko transakcijskega računa, po predračunu. Če izberete v naročilnici opcijo Plačilo po predračunu, vam na vaš e-mail naslov, ki ste ga navedli ob naročilu, pošljemo predračun s podatki podjetja in TRR računom, kamor nakažete znesek in vašim naročilom.
Številka TRR računa kamor nakažete kupnino za naročene izdelke pa je sicer:
SI56 0310 2100 0565 090 (SKB BANKA)Natura Tim d.o.o.Dunajska 1561000 Ljubljana
Ko je znesek nakazan in viden na računu, vam paket pošljemo na naslov, ki ste ga navedli ob naročilu.
Postopek nakupa
- Izbira izdelka:
Ko izberete izdelek, ki ga želite naročiti, kliknite na gumb Naroči zdaj. Odprl se vam bo obrazec kamor vstavite vaše kontaktne podatke.
- Vnesitev podatkov v sistem
V obrazec, na prazna mesta vnesete vaše podatke, ki jih potrebujemo, da vam naročene izdelke lahko pošljemo. Pod prazno mesto, kjer piše Ime in Priimek vnesete vaše ime in priimek. Pod Naslov, vnesete ulico, kjer živite oz. kamor želite, da vam pošljemo izdelke in pripišete hišno številko. Pod Poštno številko vnesete poštno številko mesta, kamor želite, da vam pošljemo izdelke, pod Pošto pa zapišete kraj. Pri državi izberite ustrezno državo. Pod telefon zapišete vašo aktualno telefonsko številko na katero boste prejeli sms, ko bo izdelek poslan na vaš naslov, razen, če niste vpisali stacionarne številke. V tem primeru, vam bomo poslali email, ko bo pošiljka odposlana na vaš naslov. Pod Email pa zapišete vaš aktualen elektronski naslov.
Če naročate kot poslovni subjekt, pod Naziv podjetja vpišite podatke podjetja in spodaj pri kategoriji Davčna številka podjetja vpišite še davčno številko podjetja.
Če želite dostavo na Drug naslov, obkljukajte to opcijo in vpišite drug naslov za dostavo.
Če imate kakšne opombe, ki bi nam jih radi sporočili, to storite pod kategorijo Opombe naročila.
Pod kategorijo Vaše naročilo se bo izpisalo vaše naročilo, količina naročila, delni znesek plačila, strošek dostave in na koncu končni znesek plačila.
Plačate lahko s plačilom po predračunu, ali pa izberete opcijo Po povzetju in plačate dostavljavcu paketu ob prevzemu paketa.
Na koncu, preden oddate naročilo, potrdite še Pogoje poslovanja spletne strani in nato kliknete zeleni gumb Kupite sedaj.
Če želite, da vas obveščamo o popustih na izdelke, novih produktih, nagradnih igrah in nasvetih, odkljukajte tudi to opcijo.
Če se želite na strani registrirati, izberite opcijo Ustvarite račun
- Zaključek naročila
Ko kliknite na povezavo Kupite sedaj vas sistem pripelje na stran Zahvale za vaš nakup.
Če ste se med izpolnjevanjem podatkov zmotili in ne želite več naročiti izdelka, nam v roku 1 ure lahko pošljite mail na info@stop-plesen.si.
- Obveščanje o nakupu
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V obvestilu prejme številko naročila, opis izdelkov, ki jih je naročil in obvestilo, da lahko v roku ene uro odstopi od pogodbe.
Če pa ste izbrali opcijo plačila z neposredno bančno transakcijo, boste na email prejeli predračun s podatki podjetja in navodili kam nakažete znesek za plačilo.
Primer obvestila:
Naročilo #182
Powersept Super, 1l: 29,90€ + 4€ poštnineCena: 33,9 €
Zahvaljujemo se vam za vaše naročilo!
Naročilo lahko iz kakršnegakoli razloga prekličete v roku ene ure. Po tem času se sklepa, da je naročilo sklenjeno in velja kot pogodba o nakupu.
Vse o pravicah o odstopu od pogodbe, vse o plačilnih pogojih in vse o dostavljanju blaga si lahko preberete v naših pogojih poslovanja.
Za kakršnakoli vprašanja o vašem naročilu nas pokličite na 041 612 794 ali nam pošljite e-mail na info@stop-plesen.si
Hranjenje pogodbe
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja Natura tim. Potrošniku, s katerim je podjetje poslovalo, mu podjetje na njegovo zahtevo, ki jo pisno odda na naveden naslov podjetja ali preko elektronskega naslova info@stop-plesen.si, priskrbi podatke o njegovi pogodbi.
Napačni podatki
Če ste po opravljenem nakupu ugotovili, da ste nam posredovali napačne podatke ali pa bi želeli spremeniti naslov prejemnika, nam spremembo podatkov sporočite po telefonu: +386 31350266 oz. po e-pošti: info@stop-plesen.si
Pravica do odstopa od pogodbe
Potrošnik ima pravico, da v štirinajstih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Več o odstopu od pogodbe, najdete na naslednji povezavi (http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915).
Šteje se, da je sporočilo poslano pravočasno, če je poslano v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposredni strošek vračila blaga. Slednjega mora potrošnik vrniti podjetju najkasneje v štirinajstih dneh po sporočilu o odstopu. Vračilo vplačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v štirinajstih dneh po odstopu od pogodbe, načeloma na isti plačilni način, razen če ni dogovorjeno drugače.Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe, se tudi šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika od odstopa od pogodbe se nahaja TUKAJ.
Potrošniku se pravica do odstopa do pogodbe podaljša, kar pomeni, da lahko izdelek vrne kadarkoli, četudi ga je že uporabil, porabil ter ugotovil, da mu ne odgovarja. Izdelka mu torej ni potrebno vrniti v originalni embalaži, nepoškodovanega, neuporabljenega, še vedno obdanega z zaščitno folijo in v nespremenjeni količini.V kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, četudi ste izdelek že porabili in z njim niste bili zadovoljni, vam jo vrnemo preko osebnega ali poslovnega bančnega računa, ki nam ga morate v tem primeru sporočiti, izplačamo pa tudi gotovino po ustreznih pravnih poteh in v dogovoru z vami.
Vendar s tem, ko vam vrnemo kupnino, ker z izdelkom niste bile zadovoljni, soglašate, da vam ob morebitnem naslednjem naročilu istega oz. podobnega izdelka, kupnine zaradi istega razloga – torej, da niste bili zadovoljni z izdelkom, ne bomo več vrnili, razen, če boste odstopili od pogodbe v zato predpisanem času in v skladu s pravnimi potmi.
Če z izdelkom niste zadovoljni, ga želite vrniti oz. reklamirati, nam pišite na email; info@stop-plesen.si
Preklic naročila
Prejeta naročila lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno oz. najkasneje 1 uro po oddaji naročila. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@stop-plesen.si V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročilaV vsebini sporočila:a) ime in priimek kupcab) naslov naročnikac) številka naročila
Odgovornost za stvarne napake
Stvarna napaka je kadar:
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
- izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
- izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
- je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku. Stvarno napako lahko uveljavi kupec, ki nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja TUKAJ.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.
Če z izdelkom niste zadovoljni, ga želite vrniti oz. reklamirati, nam pišite na email: info@stop-plesen.si
Pohvale, pritožbe in spori
Pohvale lahko kupec sporoči na našo elektronsko pošto info@stop-plesen.si ali na naslov sedeža podjetja.
Prav tako na isti naslov kupec sporoči morebitne pritožbe.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslov info@stop-plesen.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Natura tim d.o.o. bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
Natura tim d.o.o. se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Natura tim d.o.o. prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Natura tim d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino, objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SLNavedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Garancija
Za pogoje uporabe in garancija izdelka veljajo pogoji in garancija proizvajalcev izdelkov.
Varnost in zasebnost
Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bomo uporabljali samo v namene naročanja izdelkov in za morebitne namene brezplačnega obveščanja naročnikov o bodočih Powersept Super akcijah, če bo kupec v to privolili in jih ne bomo posredovali tretjim osebam.
Vsak nakup zagotavljamo tudi z upoštevanjem vseh veljavnih zakonskih obveznosti in priporočil slovenske ter mednarodne zveze potrošnikov.
Obvezujemo se, da bodo kakršnikoli osebni podatki pridobljeni preko spletne strani www.stop-plesen.si v celoti ostali v lasti podjetja Natura Tim d.o.o. in bodo služili izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila ter obveščanja kupcev o najnovejših Powersept Super akcijah, če bo kupec v to izrecno privolil.
Z vsemi posredovanimi osebnimi podatki bomo brezpogojno ravnali v skladu z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Več o osebnih podatkih si lahko preberete v Pravilniku o varovanju osebnih podatkov.
Komunikacija
Natura Tim d.o.o. bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če se je uporabnik s tem strinjal in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
- pošiljatelj bo jasno razviden,
- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Natura Tim d.o.o. izrecno spoštovala.
Telefonska številka, objavljena na spletni strani in na katero nas lahko pokličete ni brezplačna, če ste vi klicatelj, temveč se minute klica in pošiljanje sms sporočil obračunavajo po ceniku oziroma ponudbi vašega mobilnega operaterja. Za ceno minute klica oz. sms sporočila se pozanimajte pri vašem izbranem mobilnem operaterju.
Lahko pa nas pokličete na način, da na izbrano telefonsko številko samo enkrat pozvonite in poklicali vas bomo nazaj na naše stroške.
Splošno
Skrbimo in se trudimo, da je spletna stran ažurna in točna, vendar so napake možne, za kar se že v naprej opravičujemo. Pridržujemo si pravico do vsebinskih sprememb spletne strani www.stop-plesen.si kakor tudi splošnih pogojev. Vsaka uporaba slik, logotipov ali blagovnih znamk je brez pisnega dovoljenja lastnikov prepovedana in predstavlja kršitev zakona s področja avtorskih pravic in blagovnih znamk.
Z oddajo naročila kupec sprejema splošne pogoje poslovanja.Natura Tim d.o.o., Dunajska 156, 1000 Ljubljana